• 02177733340
  • 09122758364
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
لوازم جانبی

لوازم جانبی


اگر یک سیستم رادیویی دو طرفه دارید یا در حال احداث آن هستید، خرید لوازم جانبی برای ارتقای سیستم خود ارزش آن را دارد. طیف گسترده‌ای از لوازم جانبی از باتری‌ها، هدست‌ها، میکروفون‌های بلندگو و کیس‌ها وجود دارد و ما در زیر برخی از گزینه‌های بالقوه موجود را که به نفع مجموعه شما هستند بررسی می‌کنیم.

برخی از سوالاتی که ممکن است به عنوان مالک سیستم رادیویی با آنها روبرو شوید این است:

آیا سیستم رادیویی شما به حداکثر کارایی  کار می کند؟

آیا کارکنان شما با استفاده از رادیوهای دو طرفه راحت هستند؟

آیا عمر باتری کافی است؟

آیا رادیوها به سرعت آسیب می بینند؟

اگر برخی از این مسائل را مشاهده کردید، بررسی لوازم جانبی رادیویی تکمیلی یک مسیر قابل توجیه برای به حداکثر رساندن کارایی شبکه شما خواهد بود.

یکی از عوامل تعیین کننده هنگام خرید لوازم جانبی رادیویی برای سیستم رادیویی شما این است که لوازم جانبی باید متناسب با هدف باشد. اگر آنها برای ساخت و ساز استفاده می شوند باید ضد آب، ضد گرد و غبار و بادوام باشند و مطمئناً مطابق با MIL-SPEC باشند.

راحتی را نیز باید در نظر گرفت.

بطور مثال اکثر کاربران رادیو از رادیو وقتی استفاده می کنند ، از سنگینی و دست و پاگیری آن شکایت دارند و می گویند یک هدست برای مدت یک شیفت،با ارگونومی خوب میتواند باعث رفع خستگی شود.

هزینه نیز ممکن است یک مسئله باشد.

مراقب باشید. ممکن است در ابتدا محصولی مقرون به صرفه برای خرید از تامین کنندگان به نظر برسد. با این حال، خرید از این تامین کنندگان می تواند یک اقتصاد کاذب در نظر گرفته شود. چیزی که ممکن است ارزان‌تر باشد ممکن است مطابق با استانداردهای رادیو ساخته نشود، به خوبی محصولات تولیدکننده عمل نکند و ممکن است به سوکت‌های لوازم جانبی رادیو آسیب برساند. این باعث می شود کاربر احساس ناامیدی کند.

همه تولیدکنندگان ثالث چیز بدی نیستند. برخی فقط در لوازم جانبی تخصص دارند و می توانند پیشرفت هایی را برای محصول اصلی ارائه دهند که سازنده نمی تواند.

این موضوع برای تولیدکنندگان هدست‌های Talking که در فناوری هدست‌ها تخصص دارند و طیف کاملی از میکروفون‌ها و هدست‌ها را ارائه می‌کنند، صادق است. بنابراین، اگر برای یک درخواست خاص، مثلاً هدست بلوتوث یا هوانوردی، از مشتری درخواستی داشته باشید ، آنها می توانند راه حلی سریع برای رفع نیازهای شما تهیه یا طراحی کنند.

لوازم جانبی بیسیم بخش اساسی در ارائه راه حل های شبکه رادیویی به مشتریان است.

کارکنان امنیتی ممکن است به هدست‌ها و گوشی‌های مجزا نیاز داشته باشند، کارکنان انبار که ممکن است به میکروفون بلندگو نیاز داشته باشند و کارگران  که ممکن است به یک آنتن کوتاه مؤثر نیاز داشته باشند که در طول شیفت کاری برای آنها مزاحمت نداشته باشد.


گروه تهران بسامد مکان با بهره گیری از تولیدکنندگان داخلی و خارجی میتوانند هرگونه نیاز شما را در رابطه با لوازم جانبی برآورده کنند، لذا شما فقط کافیست ما را در جریان بگذارید.

همچنین میتوانید با مراجعه به فروشگاه ما بعضا از لوازم و تجهیزات جانبی که به صورت پیوست با خود بیسیم میباشد،مشاهده و خریداری کنید.



فروشگاه لوازم مخابراتی

Search

اینستاگرام تهران بسامد مکان

© 2024 کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت ایستگاه شبکه بیسیم می باشد