• 02177733340
  • 09122758364
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
واکی تاکی مجاز LPD433

رادیوهای بدون نیاز به مجوز یا PMR446 ، یا واکی تاکی های LPD433

 واکی تاکی ها و یا بیسیم های دستی باند شهروند ، از جمله رادیوهای دو طرفه ای هستند که در فرکانس‌های UHF  کار می‌کنند، که در بریتانیا و کشورهای حوزه یورو توسط Ofcom کنترل آن  صورت میگیرد و در ایران توسط CRA ( سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی) این کار صورت میگیرد .

رادیوهای دو طرفه باند آزاد می توانند بر روی فرکانس های مجاز یا بدون نیاز به مجوز (PMR446) و یا   LPD433  کار کنند.

 ما در اینجا در مورد رادیوهای بدون نیاز به مجوز بیشتر توضیح می دهیم.

رادیوهای بدون نیاز به مجوز ذاتا" رادیوهای دستی کم توان با حداکثر توان خروجی 0.5 وات هستند که در تکه باند مجاز 433.05 الی 433.5 مگا هرتز کار میکنند ، در نتیجه برد کمتری نسبت به رادیو های حرفه ای دارند و بسته به نا همواری های زمین اطراف،  می تواند از چند صد متر در یک منطقه ساخته شده تا چند کیلومتر در زمین باز متفاوت باشد.

شما از بیسیم های دستی LPD433   برای استفاده تجاری یا شخصی میتوانید در سراسر ایران  و یا اروپا استفاده کنید.

. PMR446 مخفف Personal Mobile Radio است و  446  آن اشاره به به محدوده فرکانس 446  مگاهرتز دارد ، همچنین LPD433 که به معنای رادیو با طراحی توان کم است و 433 آن اشاره به محدوده فرکانس آن دارد ، مجاز به کار در ایران و حوزه اروپا هستند.  یعنی در ایران این محدوده 443.05 الی 433.5 تعریف و در ایالات متحده آمریکا و کانادا و اروپا در محدوده  PMR446 FRS یا GMRS قابل بهره برداری هستند .

رادیوهای دوطرفه LPD433  با فرکانس‌هایی که از قبل برنامه‌ریزی شده‌اند تولید می‌شوند. منبع انرژی آن باطری های متفاوت  می‌تواند باشد ، از مدل‌های ساده که از سلول‌های AA استفاده می‌کنند تا مدل‌های پیشرفته‌تر که از بسته‌های قابل شارژ لیتیوم یون استفاده می‌کنند.

رادیوهای دو طرفه LPD433 (اغلب به عنوان دستگاه های واکی تاکی شناخته می شوند) یک جایگزین مقرون به صرفه برای رادیوهای قدرتمند آنالوگ و دیجیتالی هستند که نیاز به اخذ مجوز و صرف هزینه بالا است ،هستند.

تولید کنندگان رادیوها LPD433   از طیف گسترده‌ای  برخوردار هستند ، این بدین معنی است که گزینه های انتخاب برای این نوع رادیو ها بسیار بالاست ، ولی تعداد اندکی هستند که این رادیو ها را با کیفیت بالا تولید میکنند .تولیدکنندگان این نوع بیسیم دستی را  از ابتدایی‌ترین  و بی کیفیت ترین  تا  رادیوهای تجاری درجه یک و حرفه ای تولید میکنند و برای همه  در دسترس هستند.

لازم به ذکر است که کیفیت درمدارهای فرستنده و گیرنده و نوع طراحی  برخی از رادیوها برد تا حدود 8 کیلومتر را در محیط های باز در دسترس قرار میدهند ، در واقعیت، این رادیوهای کم توانً در بردهای متفاوتی کار می کنند.

همچنین به دلیل متغیرهای زیاد در شرایط محیط عملیاتی مانند عوارض زمین، جغرافیا، خط دید، ساختمان ها، مصالح ساختمانی و موارد مشابه اثرات زیادی در برد بیسیم دارد . بنابراین حداکثر ممکن است در زمین‌های مرتفع یا حومه‌های بازو با خط دید مستقیم به چندین کیلومتر برسند ، در حالی که در یک شهر می‌تواند به چند صد متر برسد.

بیسیم های دستی LPD433 برای طیف وسیعی از کاربردها ایده آل هستند مانند:

  • مجتمع های تجاری
  •  تورهای گردشگری
  •  هتل ها و مجتمع های مسکونی
  •  رستوران ها
  •  مراکز تفریحی
  •  مراکز فعالیت مسیرهای کارتینگ  و کمپینگ
  • کوهنوردی و ماهیگیری
  • سایت های ساخت و ساز
  • آفرود

LPD433 در عرض تکه باند خود با پهنای 12.5 کیلوهرتز 35 کانال را به صورت عملی در رادیوهای آنالوگ در دسترس قرار میدهند ، لذا شما میتوانید هر یک از این 35 کانال ( بجز کانال های 15 و 35 که برای استفاده در مواقع بحران است  ) مورد استفاده قرار دهید و بهترین فرکانس را برای استفاده در محیط خود انتخاب کنید .

اگر مطمئن نیستید که رادیو های دستی LPD433 برای سازمان شما مناسب است یا خیر، با ما تماس بگیرید ( 77733340 – 021 ) و ما خوشحال خواهیم شد که مشاوره ای مناسب نیاز شما ارائه دهیم.


سه مدل از بهترین بیسیم دستی مجاز همگانی که قیمت و کیفیت آن تضمین شده است، شما میتوانید در بخش فروشگاه ما مشاهده کنید.


فروشگاه لوازم مخابراتی

Search

اینستاگرام تهران بسامد مکان

© 2024 کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت ایستگاه شبکه بیسیم می باشد